Onze diensten

Wij adviseren u ten allen tijd om alle door u gewenste diensten bij 1 administratiekantoor onder te brengen. Hiermee is het eenvoudiger om zowel fiscaal als in de bedrijfsvoering uw resultaten te optimaliseren.

Onze diensten bestaan uit:

Voeren van uw financiële administratie.
Hierbij kunt u kiezen voor het volledig uit handen geven van de administratie, ook zijn varianten denkbaar waarbij u gedeeltelijk zelf de administratie voert. Ook behoort boeken via internet tot de mogelijkheden.

Voeren van uw salarisadministratie.
Indien u medewerkers in dienst heeft kunnen wij de loonadministratie voor u verzorgen.

Verzorgen van uw belastingaangiftes
Wij verzorgen al uw aangiftes zoals; loonbelasting, omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting.

Verstrekken van maandelijkse managementrapportage.
Het vertrekpunt voor het nemen van goede beslissingen is een goed inzicht in uw operatie. Onze maandelijkse rapportage geeft u dit inzicht. De rapportage wordt op basis van uw behoeften samengesteld. Dankzij deze frequente rapportage kunt u altijd tijdig ingrijpen.

Verzorgen van uw jaarrekening / jaarwerk.
Indien gewenst kunnen wij ook een jaarrekening voor u samenstellen. Als u hiertoe niet verplicht bent adviseren wij om hiervan af te zien. De kosten zijn aanzienlijk en vaak heeft de jaarrekening geen toegevoegde waarde als u al maandelijks rapportages ontvangt.

Verstrekken van adviezen
op fiscaal, organisatorisch, strategisch en procedureel gebied. In de praktijk betekent dit dat wij met u meekijken en dat wij u proactief adviseren over verdere optimalisatie van uw bedrijfsvoering, fiscale inrichting, juridische inrichting. financieringsstructuur e.d. Ook kunnen wij u adviseren bij overnames e.d..